Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання, а саме: перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів,
вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з
учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості; учні мають бути
активними у власному навчанні; учителі можуть диференціювати навчання у
чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище; учитель
може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи
візуальні, кінестетичні
способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні
стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та
заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. У цьому модулі
я обговорив з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби
їх оцінювання; обговорив, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні; проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створив тести для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання
різних учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар