Цей модуль допоміг мені
обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я
зрозумів, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та вимагати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується
навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати
увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми
оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що
описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які
відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; щоб
визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт,
їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. У цьому модулі я
поділився з учасниками тренінгу прикладами учнівських робіт; обговорив ідеї
із залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізував те, як учні самі
проводять оцінювання; доопрацював плани оцінювання; створив форми для
підсумкового оцінювання; переглянув та оцінив приклади учнівських робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар