Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що
для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме: презентації –
для усних виступів, які підсилюються використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та
гіперпосилань та інші ресурси; публікації – для письмового спілкування,
заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків
та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщуються в Інтернеті та
які можуть змінювати і редагувати декілька людей; блоги – для текстових
щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків
та коментарів від інших читачів. У цьому модулі я поділився з учасниками
тренінгу думками про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; створив
та оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блогу.
Немає коментарів:
Дописати коментар